måndag 6 maj 2013

25 år.


I Åbo bodde vi hos Mia så lördagsmorgonen inleddes med champagnefrukost och paket. Det borde nog alla få på sin födelsedag. 


Dagen fortsatte med lunch och shopping (där emellan gjorde jag och Emilia vårt livs första smörgåstårta, värt att nämnas.) och klockan 15 var det, enligt festschemat, dags för välkomstskål på Vårdberget. 


Där delades vi in i lag och tävlade i att smälla ballonger, springa trebenslopp, spela tennis med ihopbundna händer och slutligen min och Jannikas favoritgren, boule.


framgångarna varierade, men vi kämpade åtminstone tappert


Tillbaka hos Mia dukades det upp till festmiddag med den färggladaste servisen jag sett 


och festligheterna fortsatte 


Mia visade sig vara en expert på att tillverka ballonghundar och jag tror jag aldrig sett så ivriga lärlingar. Det tillverkades hundar på löpande band och där emellan drack vi bål. Mojito-bål.



de hundar som överlevde samlades till utställning och vi fortsatte ut i Åbonatten


Stort tack Mia för en otrolig fest och hoppas du hade en fin födelsedag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar