tisdag 17 september 2013

idolhösten.



Följer ni Idol? Jag har sett varje säsong sedan starten 2004 och måste nog säga att det var något som saknades ifjol när X-factor gick istället. Höst och Idol hör liksom ihop och även om upplägget är detsamma varje år så tycker jag det är roligt att se hur sångarna utvecklas och vad de väljer för låtar. I år förutspådde domarna att det skulle bli killarnas och tjejfavoriternas år. Tidigare  tycker jag att svenska folket har lyckats helt okej med att välja de som är bäst (snyggast) men nu. Jag vet inte vad som hände igår. Min favorit föll ut och om han inte kommer in igen via någon andra (tredje, fjärde) chans så överväger jag att bojkotta programmet. Sverige, jag är besviken på er.

Och vem som är favoriten tänker jag inte avslöja. Tänk om någon av de andra läser det här och blir ledsen liksom.

1 kommentar:

  1. Det kanske är samma favorit som jag också har, och jag är också så besviken. Han måste komma tillbaka!

    SvaraRadera